fredag 25. november 2011

November rain

Det er ekte november rain ute for tiden, vått, surt, kaldt og jeg venter på at julestemningen skal komme sigende. Den lar vente på seg foreløpig...

Nå er det allerede første advent til søndag. Jeg kan nesten ikke tro det. Jeg kjenner litt uro og stress men likevel er jeg glad og forventningsfull - julen er en hyggelig tid. Det blir kos med venner & familie. Ikke minst blir julen stadig mer spennende ettersom barna mine oppdager og gjenkjenner tradisjoner og annen hygge. Vi har allerede rukket å ta bilder til julekort - sendt ønskebrev til julenissen (ble hentet i peisen i natt faktisk ;-) og avtalt første runde med pepperkakebaking. Desember er alltid travel - men også en herlig tid.

Øyeblikks konkurransen 'Hvem er jeg' er avsluttet og jeg syns det var fantastisk mange flotte bidrag! Veldig imponerende. Litt usikker på om jeg har noe i denne ligaen å gjøre - men jeg vil prøve å komme med noen bidrag til så får vi se... Uansett er det mye å lære her.
Neste konkurranses tema er: Ventetid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar